Zarządzenie Nr 71/2007 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w SP ZOZX w Tąpkowicach w likwidacji
Zarządzenie Nr 71/2007
Wójta Gminy Ożarowice
z dnia 22 sierpnia 2007 roku
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki
Zdrowotnej w Tąpkowicach w likwidacji.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 53a ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 418 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
Wójt Gminy Ożarowice
z a r z ą d z a
§ 1
Przeprowadzić inwentaryzację według stanu na dzień 30 września 2007 roku w:
1) Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Tąpkowicach, przy ul. Zwycięstwa 15,
2) Ośrodku Rehabilitacji Tąpkowicach, przy ul Zwycięstwa 13,
3) Punkcie Lekarskim w Ożarowicach, przy ul. Dworcowej 15,
4) Punkcie Lekarskim w Zendku, przy ul. Głównej 116
w okresie od dnia 28 do 30 września 2007 r., tj. w okresie 3 dni poprzedzających planowany termin zakończenia działalności samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej.
§ 2
Inwentaryzacją należy objąć w drodze spisu z natury:
1. Środki pieniężne określone w art. 26 pkt 1 ustawy o rachunkowości, z uwzględnieniem
należności i zobowiązań wobec kontrahentów, pracowników oraz z tytułów
publicznoprawnych.
2. Składniki majątkowe znajdujące się w Zakładzie, w tym ujęte wyłącznie w ewidencji
ilościowej oraz będących własnością innych jednostek.
3. Zapasy materiałów (m.in. leków, sprzętu jednorazowego, odczynników chemicznych i materiałów diagnostycznych itp.).
§ 3
Zobowiązać Likwidatora SP ZOZ do uzyskania w terminie do dnia 30 września br. potwierdzonych sald o zobowiązaniach i należnościach w stosunku do dostawców i kontrahentów.
§ 4
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1, powołać Komisję w składzie:
Przewodniczący Komisji - Ewa Paks - Sekretarz Gminy
Zastępca przewodniczącego - Małgorzata Sokoła - Kierownik SP ZOZ w likwidacji
2. Do przeprowadzenia spisu z natury w obiektach wymienionych w § 1 powołuję
następujące zespoły spisowe :
Zespół spisowy Nr 1 - inwentaryzuje obiekty wymienione w pkt. 2 i 3
1) Bożena Furgacz - Inspektor ds. ewidencji gospodarczej, kultury, sportu i zdrowia
2) Katarzyna Urbańczyk - Referent finansowy
3) (Dane zanonimizowane)- Pielęgniarka
Zespół spisowy Nr 2 - inwentaryzuje obiekty wymienione w pkt. 1 i 4
1) Janusz Paliga - Inspektor ds. inwestycji gminnych i dróg
2) (Dane zanonimizowane) - Pielęgniarka koordynująca
3) .....................................- Pielęgniarka
3. W pracach Komisji inwentaryzacyjnej uczestniczą co najmniej 3 osoby.
§ 5
Komisja inwentaryzacyjna dokonuje wstępnej weryfikacji sprzętu i wyposażenia pod względem użyczenia niepublicznemu zakładowi opieki zdrowotnej.
§ 6
1. Komisja, o której mowa w § 4, sporządza wykazy na drukach "Arkuszy spisu z natury".
2. "Arkusze spisu z natury" podpisują: przewodniczący, zastępca przewodniczącego i członkowie Komisji uczestniczący w spisie.
3. Osoby powołane na członków Komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 7
Przewodniczący Komisji inwentaryzacyjnej jest odpowiedzialny za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności spisowych.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|